Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

Tonhalkrém, ahogy én készítem

2020. június 20. - Álom.Íz.Világ.

 

Leszögezem, semmi ördöngösség.

A múlt hétvégén barátokat vártunk egy kora esti beszélgetésre. Nyári este, egy finom fröccs, friss túrós pogácsa és bagett, kenhető szendvicskrémek. Készítettem márványsajtos, tojás- és padlizsánkrémet, valamint egy "új" tonhalkrémet. Ez utóbbit eddig mindig tejföllel párosítottam, de ezúttal, amikor a bolt polcán megláttam a friss, kenhető krémsajtot tudtam, hogy a tonhalnak ma ez lesz a párja. Ízletesebb és az állaga is ideális, sokkal masszívabb, mint a tejfölös változat. 

 

 

Hozzávalók (kis adag):

  • 15 dkg tonhalfilé
  • 20 dkg natúr krémsajt
  • bors
  • pici fej lilahagyma
  • citromlé

 

Elkészítése:

Egy mélyebb tálba teszem a tonhalfilét és villával óvatosan szétnyomkodom. Beleteszem a krémsajtot, az apró kockákra vágott lilahagymát, sózom, borsozom, elkeverem, végül pedig pár csepp citromlével ízesítem. Tálalásig - frissentartó fóliával letakarva - hűtőbe teszem.

Friss kenyérszeletekre kenem a tonhalkrémet, majd megszórom valamilyen maggal, én ezúttal a fekete szezámmagot választottam. A tetejét friss salátával, paradicsommal díszítem.

Jó étvágyat!

 

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr1216348142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása