Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

Joghurtos, szilvás pite

2017. június 28. - Álom.Íz.Világ.

Meglátni és megszeretni.

Na jó, eddig is szerettem a japánszilvát, de most, amint megláttam, tudtam, hogy ebből bizony isteni fahéjas, szilvás pite lesz. Méghozzá egy gyönyörű színű, szaftos, gyümölcsös sütemény, amelynek végül egy könnyű állagú, joghurtos tésztát választottam.

 

 

Hozzávalók:

  • 20 dkg puha vaj
  • 15 dkg porcukor
  • 3 tojás
  • 13 dkg (görög) joghurt
  • 1 db lime reszelt héja
  • 20 dkg liszt
  • fél csomag sütőpor (6 g)
  • 1 kg japánszilva
  • 2 kávéskanál fahéj
  • tetejére: porcukor

 

 

Elkészítése:

A szilvát megmosom és szeletekre vágom, majd megszórom fahéjjal és félreteszem.

A sütőt 170 fokra melegítem, és egy kb. 30x20 cm-es tepsit kibélelek szilikonos sütőpapírral. 

A sütőport összekeverem a liszttel, a puha vajat pedig - egy mély tálban - a porcukorral habosra keverem. Hozzáadom egyesével a tojásokat, majd váltakozva belekanalazom a sütőporos lisztet és a joghurtot. Végül belereszelem a zöldcitrom héját. 

A sütőpapíros tepsibe öntöm a tésztát, a tetejére pedig egyenletesen ráterítem a fahéjas szilvaszeleteket.

 

 

40 perc alatt megsütöm. Tálalás előtt meghintem porcukorral.

 

 

 Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2416348046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása