Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

A legegyszerűbb túrós süti

2019. március 24. - Álom.Íz.Világ.

Ezt a receptet számtalanszor használtam már, gyakorlatilag, ha gyors (és túrós) süti kell, akkor mindig ehhez nyúlok. Kimérek mindent egy tálba, jól összedolgozom és már mehet is a sütőbe.

Tettem már bele aszalt gyümölcsöket, készítettem már friss eperrel, áfonyával. Ezúttal a búzadara-liszt arányát változtattam meg, talán így még jobb. :)

Szeretjük így is, úgy is. 

 

 

Hozzávalók:

  • 50 kg tehéntúró
  • 8 dkg lágy vaj (+ a forma kikenéséhez)
  • 1 evőkanál búzadara
  • 3 evőkanál liszt (+ a forma beszórásához)
  • 7,5 dkg porcukor
  • fél citrom héja és leve
  • 2 tojás
  • 1/2 mokkáskanál szódabikarbóna
  • 1 vaníliarúd kikapart magjai (vagy 1 tk. vaníliaaroma)
  • tetejére: 3 teáskanál tejföl, 1 tojássárgája
  • tálaláshoz: porcukor

 

 

Elkészítés:

A vajat a mikróban egy picit megmelegítem, csak annyira, hogy kissé lágy legyen.

A robotgép táljába teszem a túrót, majd hozzáadom az összes többi hozzávalót és a gép segítségével simára, krémesre keverem. 

A sütőt előmelegítem 200 fokra.

Egy gyümölcskenyérformát kivajazok, majd liszttel behintem. Ebbe lisztezett öntöm a túrós masszát, elegyengetem, végül a tetejét megkenem a tejföllel elkevert tojással.

Kb. 30 percig sütöm.

Hidegen és melegen is tálalható, porcukorral megszórva.

 

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr2616348110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása