Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

Sajtos-sonkás cukkinitekercsek - villámgyorsan

2017. március 18. - Álom.Íz.Világ.

 

Mindössze egy (vagy kettő) zsenge cukkini, sonka és krémes sajt szükséges ahhoz, hogy egy ízletes köretet - akár főételt - készítsünk fél óra alatt.

Én legutóbb füstölt sonkával készítettem, de egy kicsit sósnak találtam, ezért a jövőben ki fogom próbálni többféle sonkával...

 

 

Hozzávalók:

20 minitekercshez

  • 1 db zsenge cukkini
  • 7-8 vékony szelet sonka (vagy bacon)
  • kb. 3 evőkanál friss krémsajt (pl. Almette)
  • olívaolaj
  • frissen őrölt bors

 

 

Elkészítése:

A megmosott cukkiniket - egy zöldséghámozó segítségével - vékony szeletekre vágom, tulajdonképpen cukkiniszalagokat készítek. A sonkát kb. olyan vastag csíkokra vágom, mint a cukkini. Ha vékonyabb, az nem baj. Egy kis sütőtálkát magam mellé készítek és az aljába teszek egy kevés olívaolajat.  A sütőt 180 fokra melegítem.

 

 

A cukkiniszalagokat kiterítem egy deszkára, ráhelyezek egy-egy sonkacsíkot és teszek rá egy kávéskanálnyi krémsajtot. Feltekerem és a sütőedénybe - szorosan egymás mellé - sorakoztatom. Én nem sózom, mert a sonka/bacon már elég sós. A tetejére frissen őrölt bors kerül. 

 

 

Az előmelegített sütőben 20-25 percig sütöm úgy, hogy az utolsó pár percben grillezem is a tetejét (vagy rákapcsolom a légkeverést).

Jó étvágyat!

 

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr8516348018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása