Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

Egy szuper egészséges reggeli - kókuszos chia mag puding fügével

2016. november 08. - Álom.Íz.Világ.

Napjainkban igen népszerű a chia mag, amelynek jótékony hatásairól egyre többet lehet olvasni. Rendkívül egészséges, rosttartalmának köszönhetően jó hatással van az emésztésre, nagyon gazdag B-vitaminokban, omega-zsírsavakban (közülük is az omega-3-ban), mangánban, magnéziumban, foszforban, cinkben és káliumban.

Sokat hallottam már róla, kóstoltam is, de én magam most készítettem először. Nem nagy ördöngösség és nekünk nagyon bejött. Már kitaláltam azt is, legközelebb mivel fogom ízesíteni... 

Kiváló reggeli, uzsonna, de akár egy desszert is lehet belőle. Én ezúttal csatos üvegbe tettem és a munkahelyre vittem magammal.

 

 fuge

 

Hozzávalók:

3 adaghoz

  • 6 ek. chia mag
  • 4 dl kókusztej
  • 2-3 ek. kókuszreszelék
  • méz - ízlés szerint 
  • 8 db füge

Elkészítése:

A chia magot és a kókuszreszeléket beleöntöm egy mély tálba és felöntöm a kókusztejjel (természetesen lehet tehéntejjel is). Minimum 3-4 órára, de akár egy éjszakára hűtőbe teszem. Én ezúttal az utóbbit választottam. Párszor meg is lehet keverni. Miután megduzzadtak a magok, mézzel ízesítem, csatos üvegbe szedem és rádarabolom a friss fügét.

Tető rázár és mehet a táskába.

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr4316347988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása