Álom.Íz.Világ.

Álom.Íz.Világ.

Padlizsánkrém pirítóssal - akár meccsnézéshez

2016. június 13. - Álom.Íz.Világ.

Egy időben nem rajongtam a padlizsánkrémért. Nem tudom, hogy miért. Megkóstoltam, ennyi. Pár éve azután ettem valahol egy brutálisan finom krémet és számomra is világossá vált, lehet ezt jól csinálni. :) 

Azóta gyakran készítek én is. Különösen finom, ha jól lehűtjük és hagyjuk összeérni az ízeket. Kitűnő választás vacsorára, hétvégi reggelire, kínálhatjuk vele vendégeinket. Tálalhatjuk pirítóssal, kiflikarikával, friss paradicsommal, lilahagymával.

Meccsnézés közben pedig kimondottan jó... :)

 

DSC_1045-adjust-contrast

 

Hozzávalók:

  • 3 db duci padlizsán
  • só, bors
  • 2-3 ek. majonéz
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 db kis fej lilahagyma

 

DSC_1041-adjust-contrast

 

Elkészítése:

A padlizsánokat félbe vágom és húsukkal lefelé egy sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatom őket. 180 fokos sütőben kb. 60 perc alatt megsütöm.

Amint kihűlt, egy fakanál segítségével kikaparom a belsejét egy tálba és alaposan átkeverem (én most fakanállal kevertem végig, nem használtam botmixert, hogy ne barnuljon meg a padlizsán). Sózom, borsozom, hozzáadom a majonézt, a pici kockákra vágott lilahagymát és a zúzott fokhagymát. Frissen is fogyasztható, de én most hűtőbe tettem és pár órát állni hagytam, hogy összeérjenek az ízek. 

Jó étvágyat!

 

DSC_1052-adjust-contrast-cut

 

Ha szeretnél folyamatosan értesülni az újdonságokról,

akkor látogass el a

blog facebook oldalára és csatlakozz az oldal kedvelőihez.

A bejegyzés trackback címe:

https://alomizvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr7116347944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása